Wednesday, March 24, 2010

[6] Ayah Kata..

Harini start exam
Maka sebelum naek teksi ke jamiah
Saya call mama
..... takda orang jawab
Call angah
.....takda org jawab juga
Call ayah
...... ayah jawab

bermulalah conversation

Saya : Assalamualaikum ayah!!!
"Saya" nak exam ni lagi 30 minutes
Ayah: Ya ka, 1st thing develop ur confidence dulu
Enshalla boleh.

Lepas tu saya dengar bising2 kat dalam telepon,
Ayah tgh bincang2 ngn kawan2 dia ka
Hmm, menggangu sungguh saya ni haha
Maka chitchat skit ngn ayah pastu letak telepon

Sebenarnya point paling penting kat cni adalah..
Macamana ayah tau anak dia ni tgh takdak confidence
Belum sempat cakap apa2 ayah dah kata develop ur confidence 1st
Hehe, memahami sungguh ayah kepada anak dia
Minta maaf la kalau selama ni saya hanya call mama shj
Jarang call ayah... Lepas ni nak call ayah byk2 la
Pandangan mama n ayah dtg dari sudut yg berlainan
Suka dgr dua2

Sy nak jadi macam mama n ayah along angah
Semua penuh dengan confidence
Yup saya perlu menjadi lebih CONFIDENCE

(", )
-1100am, J-Home-

0 comments: